MinSaga-MinVärld

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av en-saga-utan-ord - 8 februari 2013 16:12

Ta mig här ifrån ta mig upp till himmelen. Låt mig vara ensam, ja snälla låt mig vara själv.
Jag behöver lite tid.
Lite tid till att fundera på om det är värt att vara kvar och fortsätta ignorera/as
Att vara ensam är det bästa.
För det är du man slipper den mästa smärtan. Jag är trött på att vara trött läss på att vara läss. Jag orkar inte mer och jag orkar inte leva. Livet är hårt vad har någonsin varit bra om man tittar på allt de negativa som händer hela tiden.
Var ska jag börja och när ska jag få sluta. Livet tar kol på mig och det känns som att jag bara står bredvid o tittar på.
Jag vet inte vem jag är eller varför jag är här. Är det någon mening med livet om man bara ska må dåligt över saker hela tiden. Snälla låt mig bara få försvinna.
Snälla hjälp mig upp till himmelen för bu är det kört.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Här bloggar jag om lite allt möjligt, Ni får gärna komentera elr länka :)
Hoppas ni gillar de :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards